ACI BiBER

Gerçekler acıdır, acıtı




Acı gerçekler acı biber gibidir yakar ..biber acı , gerçek acı ,  bu durumda acı biber gerçektir ..
      hayat = acı
      biber = acı
--> hayat + biber x acı / gerçek =  ?

mantık doğrusu icin bir önerme yapalım.  gerçek acıdır baklava tatlıdır o zaman baklava gerçek değildir. bu mantık ile hareket ettiğimizde !!  eğer hayat acı biber ise ,  doğmak domates, ölmek  ise yumurtadır. ve ünlü düşünür Mevlana nın bir  sözünü de ekleyelim ;  Hamdım piştim yandım ..  o halde sonuç ne olur ? demek ki biz gerçekte menemeniz....   Birde düz mantık önermesi deneyelim .. Deneyelimmi ? deneyelim !.
- yerin kulağı var, benim de kulağım var, ben yer miyim,..  Yemem ...  

 yemek dedikte uzatmadan konuya dönelim . biber yiyen yanar bu önermeden yola çıkarak "yanıyorum o halde varım" sonucuna da varabiliriz . yani Olmak yada olmamak.. 
insanlar AY'a benzer... Kimseye göstermedikleri karanlik bir yüzleri muhakkak vardir...
kusura bakamayın kötü bi gün geçirdim belki saçmalamak işe yarar ne dersiniz ?
saç malanmaz saç taranır :
gerçekten iyi değilim sanırım ..  Neyse devam edelim . veee şakayla karışık Sadri Alışık diyelim biz bu sayfaya  ...  Yumurta sana dokunuyorsa sende git tavuga dokun!!!

Arkamdan oynanan oyunları görmüyorum sanmayın..! Sadece çocukların beyin gelişimi için oyuna ihtiyaçları vardır diye müsade ediyorum..!

ve Böyle Buyurdu Derbüşt


 “Karşılaştığımız önemli sorunlar, onları yarattığımız zamanki düşünce düzeyi ile çözülemez.” diyor. Albert Einstein’ Derin kavramları çözümlemek için yeni, daha derin bir düşünce düzeyine; temelinde, etkili insanın ve etkileşim alanını doğru bir biçimde tanımlayan ilkeler olan bir paradigmaya gerek vardır.   

Uzak doğu felsefeleri “aklını kaybet, kendini bul” der. Mantıklı olmak sağduyulu olmakla karıştırır. Mantık aklın ürünüdür her akıl da kendi mantığını yürütür ve daima haklıdır.

Başımızdan geçen her şeyi zihinsel haritalara göre yorumlarız
Yaşam kalitesi, yaşamı yorumlama ve algılamada kendi tarzımızı- (paradigmamızı) geliştirerek ve onunla şekillendirdiğimiz bir yaşam felsefesi; dünya görüşü, değerler, hedefler, ilkeler, inançlar, duygular, yürek ve akılla yaşayabilmektir, bana göre.
Biber acıdır, gerçekler de acıdır o zaman biber gerçektir. Biber acı değilse gerçekler yakıcıdır o zaman biber yakıcıdır. Neyse sanırım biraz karıştı fakat şurası kesin ki biber acı değil yakıcıdır. Bunun tam tersi ise tatlı değil ferahlatıcıdır. Yani nane veya mentol gibi.

Kaynak: http://www.2kr2.com/biber-neden-acidir.html
Biber acıdır, gerçekler de acıdır o zaman biber gerçektir. Biber acı değilse gerçekler yakıcıdır o zaman biber yakıcıdır.

Kaynak: http://www.2kr2.com/biber-neden-acidir.html
Biber acıdır, gerçekler de acıdır o zaman biber gerçektir. Biber acı değilse gerçekler yakıcıdır o zaman biber yakıcıdır.

Kaynak: http://www.2kr2.com/biber-neden-acidir.html